Advertisement

World‘s Most Beautiful and Delightful Music Does It Snow there 你那里下雪了么 一首好歌一句好词一滴秋雨一片雪花一颗心的颤抖共鸣

World‘s Most Beautiful and Delightful Music Does It Snow there 你那里下雪了么 一首好歌一句好词一滴秋雨一片雪花一颗心的颤抖共鸣 说明

I do not own music and any of the pictures , it belong to respectful copyright owners. If you do not want me use it in video, please email me. I will remove video immediately

我是音乐爱好者,不拥有音乐和图片的版权,它属于版权所有者。如果您不想让我的影像发布在YOUTUBE. 敬请告知,发给我EMAIL. 我会尊重您的选择,马上删除

World‘s Most Beautiful and Delightful Music
Does It Snow there
你那里下雪了么
杜聪

一首好歌
一句好词
一滴秋雨
一片雪花
一颗心的
颤抖共鸣
何止泣泪
泣血如歌
一次邂逅
一次别离
一次次忘记
一次次想起
我想说
你那里下雪了吗

音乐是人生的快乐
音乐是生活的清泉
是陶冶性情的熔炉
感恩欣赏分享名曲

音乐,

Post a Comment

0 Comments