Advertisement

use code : EVILLDOLL for extra thiccness - super relaxare cu BDO^^ - !giveaway !comenzi

use code : EVILLDOLL  for extra thiccness - super relaxare cu BDO^^ - !giveaway !comenzi ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~☢️Noutati☢️~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Va invit pe serverul meu personal de discord:


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~💲Giveaways💲~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dap, ati citit corect, la 15k subs avem un giveaway cu vechea mea placa video, un Gigabyte Windforce 980 TI.
Stiu ca unii au sa spuna ca goal-ul este mare, dar eu cred ca si premiul este pe masura :).

Giveaway-ul se va face la o data prestabilita, dupa ce facem 15k subs unde va fi extras un subscriber random dintre toti participantii de pe live. Mai multe detalii cand suntem mai aproape de goal.

Tinand cont ca 15k e destul de mult, am luat decizia unanima ca la 5k sa dam un Logitec G502 Spectrum nou nout :)

Update: la 10k Sub - Steelseries MercStealth (fosta mea tastatura)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~🏴󠁢󠁯󠁴󠁿Comenzi disponibile🏴󠁢󠁯󠁴󠁿~~~~~~~~~~~~~~~~~~
!abonati
!comenzi
!casti
!discord
!giveaway
!mic
!monitoare
!mouse
!mousepad
!pc
!res
!sens
!tableta
!tastatura
!varsta
!video
!webcam
!tarnacop

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~😂Despre mine si despre stream😂~~~~~~~~~~~~~~~

Oana, companionul meu sufletesc :)), m-a tot batut la cap sa ma apuc de stream. Asa ca, here we are. Aparent is destul de amuzant cand ma joc si ma tiltez :|.
Am 30 de ani, is batran, sunt din Cluj, inima Ardealului. Lucrez in IT de vreo 8 ani si am trecut prin tot felul de firme care dezvoltau aplicatii mobile, tehnologii financiare si sisteme VoiP. gamer sunt de o viata :D ; de la Mario pana la WoW si acum Fortnite, le-am savurat pe toate.Haida' pe stream sa ne cunoastem mai bine, sa fim "in'preuna" si sa ne-o dam cateodata.

Omg, nu exista link de donatii:
Baga acolo un like share si subscribe si te pupa barbosu :*. Pana nu crestem canalul nu am pretentii de donatii de nici un fel

Streamul nu este family friendly :*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~📅Program📅~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Luni: 20:30 - 23:30
Marti: 20:30 - 23:30
Miercuri: 20:30 - 23:30 (sau pauza dacaa sunt obosit :* )
Joi: 20:30 - 23:30
Vineri: 20:30 - 23:30
Sambata: XX:XX- XX:XX*
Duminica: XX:XX- XX:XX*

*Sambata si Duminica: daca se face stream, se va face as early as possible aka daca sunt online, sunt pe stream

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~🖥️PC specs🖥️~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Intel I9 - 9900k
Aorus Waterforce 1080ti
16 GB 2666 Corsair Ram
LG Gaming Curved LED IPS LG 144hz 34" Monitor
BenQ ZOWIE XL2720 144Hz 27" Monitor
Keyboard : Ergodox EZ with DSA Sublimbed Keycaps -
Logitech G502 Hero mouse
Glorious Gaming Race XXL mouse pad

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~😎Chestii faine/Cool stuff😎~~~~~~~~~~~~~~~~
FNRO:

Team Darkness: ​

Mad respect for SSIG:

Nimeni altu:



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~🏴󠁢󠁯󠁴󠁿Regulament🏴󠁢󠁯󠁴󠁿~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fara politica
Fara racial and religious hate
Fara spam
Nu ma intrebati daca ma joc cu voi
Nu cereti moderator
Be a decent human being

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Designer~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
© I do not own any copyright on the songs that are playing during my live streams and I am not using them for commercial reasons.

!comenzi

Post a Comment

0 Comments