Advertisement

MY FIRST (AND MAYBE MY LAST) MAKEUP TUTORIAL IN ENGLISH

MY FIRST (AND MAYBE MY LAST) MAKEUP TUTORIAL IN ENGLISH Hello! Am tot vazut ca circula pe youtube trendul acesta cu "Attempting my first spanish/english/whateverish language, vlog" si am zis sa incerc si eu sa filmez un tutorial in engleza! Ziceti-mi voi cum m-am descurcat! :))
Dupa cum am zis si la inceput cat si la sfarsitul tutorialului, acest video este doar o simpla provocare care nu trebuie luata prea in serios. Daca v-a placut sau daca macar vi s-a parut funny, nu uitati sa lasati un like pentru ca ma ajuta suuper mult!
V-am pupat!

DISCLAIMER: This video is not meant to hurt anyone in any way shape or form, it's just a simple challenge so do not take it too seriously.

ADD ME ON SOCIAL MEDIA ⤵︎

INSTAGRAM:


FACEBOOK:


CONTACT: ilinca.antonescu4@gmail.com
_______________________________

►Please SUBSCRIBE

Until next time, byee!

XO's Ilinca!

english video,romanian girl,attempting a video in another language,james charles,morphe,unleash your inner artist,orange look,summery,vibrant,

Post a Comment

0 Comments