Advertisement

Kürdistan Kurulursa Ne Olur?

Kürdistan Kurulursa Ne Olur? Tüm Topluluklarda Geçen Hatta İslamda Bile Söz Edilen Dünya Ağacı Ve Yahudileri Koruyan Gargat Ağacı:


Kürdistan devleti bu hayali yıllardır kuranlar ve kurdutturanlar var bu videoda sizlere kürdistan devleti kurulursa sonuçları ve türkiyenin alaçağı durumu açıklıycam iyi seyirler.

Bir önceki kürdistan kurulursa ne olur videom 100.000 izlenmeleri geçti fakat yorumlar ve beğeni oranları çok dengesiz olup sürekli linç yedim bunun başlıca nedenleri var ama bunlara istinaden defalarca kez açıkladım yorumlarda açıklamalarda bir çoğu okumadı bir önceki videoyu taraf tuttuğumu düşünenler hatta kürt vatandaşlarına hakaret ettiğimi söyleyenler onları ezdiğimi düşünenler oldu bu videoyu yapma amacım olan yani kürdistan kurulursa ne oluru aslında bir ihtimal olup sonuçlarının neler olabileceğini anlatmaktı fakat hata ettim insanlara ayrıntılı anlatmadığım için ben anlayacaklarını düşündüm bu videoyu isteyen istediği kadar laf yapsın kaldırmıycam fakat bu videoda yorumlarda okuduğum kadarıyla ayrıntılı anlatmam gerektiği için en ince ayrıntısına kadar anlatıcam bazıları diye bilir duygusal yaklaşma olaylara veya faşizm ile net bir şelikde söylüyorum ben türküm ve bu ülkenin bölünmesini asla ama asla istemiyorum gene söylüyorum ben ne kürde nede türke hiç bir kesime hakaret etmiyorum ben bulgar göçmeni bir insanım etnik kökenlere hakaret edicek olsam ilk önce kendimden başlamam gerek fazla uzattım fakat bunları açıklamam lazımdı. Ek olarak görsellerde gürülen haritalar ve resimler temsilidir çünkü bir çok insan bu illerin kürdistan devletine katılmayacağını söyledi fakat şöyle bir durum var bu gönül işi değil birileri kurulmasını istedimi ve kuruldumu giden gider bu haritaları google bir zamanlar kabullenip dünya haritasına ekledi bir çok kezde haber oldu sizler görsele takılmayın çünkü bir şey kuruldumu zaten olacak olan olur benim amacım bu ülkeden neler gidebileceğini sizlere tahmini söylemem. Şunu belirtmek isterim ki türklük bir fikirdir zamanında atatürk milliyetçilik ilkesinde aynen şu sözleri kullanmıştır inanmayanlar gidip araştıra bilir.
Türk milliyetçiliği bir doktrin değildir. Tarihsel ve siyasal bir olaydır. Aşırı ırkçılıkla, emperyalizm ve faşizmle her hangi bir ilgisi yoktur. Türk Milliyetçiliği fikren, fiilen, hissen milli birliğe sahiptir. türklüğün tanımı budur yani bir mehsep veya ırka mensup olmak gerekmez sen kendini türk gibi hissediyorsan türksündür bazıları çıkabilir derki ben kürdüm kürt gibi hissediyorum ve bunu biliyorum ya kardeşim öyle hisset ama başından beri diyorum ya türklük bir fikirdir histir meshep değildir diye ve olaya dönelim.

İlk kürdistan kurulursa ne olurdan önce bu fikir nerenden çıktığına nasıl bu safhalara geldiğine bakalım.Bir önceki videom olan türkiye bölünürse ne olurda anlatmıştım dilerseniz oradan da izleye bilirsiniz ilk olaylar osmanlının dağılmasıyla başlamıştır osmanlı yıkılma ve parçalanma evresine geçtiğinde Mustafa kemal atatürk artık bu düzenin değişmesi gerektiğini düşünerek


1578 - fas / fas sultanlığı
1588 - umman / maskat
1589 - kenya / mombasa
1685 - slovakya / uyvar vilayeti, orta macar krallığı
1718 - polonya / lehistan sancağı
1718 - macaristan / budin paşalığı, kanije vilayeti, eğri vilayeti, temeşvar vilayeti
1718 - voyvodina / temeşvar vilayeti
1736 - ermenistan / revan vilayeti
1736 - azerbaycan / şirvan
1774 - ukrayna / kırım hanlığı, podolya, kazak hatmanlığı, özi vilayeti
1812 - moldova / besarabya
1830 - doğu fas / cezayir paşalığı
1861 - bahreyn / bahreyn emirliği
1881 - tunus / tunus
1882 - uganda / hatt-ı üstüva vilayeti
1882 - doğu etyopya / harar emirliği
1884 - cibuti / habeş eyaleti
1885 - eritre / habeş eyaleti
1885 - somali / habeş eyaleti, zeyla kazası
1906 - nijer / fizan sancağı-kavar kazası
1908 - bosna hersek / bosna eyaleti, hersek eyaleti
1911 - cezayir / cezayir, fizan kazası
1912 - çad / fizan sancağı-reşade kazası
1912 - libya / trablusgarp-bingazi-fizan
1913 - bulgaristan / sofya vilayeti, tuna vilayeti, doğu rumeli vilayeti
1913 - makedonya / manastır vilayeti
1913 - kosova / kosova vilayeti
1913 - sırbistan / belgrad paşalığı, niş eyaleti
1913 - arnavutluk / işkodra vilayeti, kosova vilayeti, yanya vilayeti
1913 - kuveyt / kuveyt kazası, basra vilayeti
1913 - katar / katar kazası
1917 - filistin / kudüs-i şerif mutasarrıflığı
1918 - gürcistan / çıldır eyaleti, abhaz memleketi, açıkbaş hanlığı
1918 - ırak / musul, bağdat, basra
1918 - suriye / halep vilayeti, şam vilayeti
1918 - batı iran / azerbaycan/luristan/ırak-ı acem
1918 - ürdün / şam vilayeti
1918 - israil / kudüs-i şerif mutasarrıflığı
1918 - lübnan / cebel-i lübnan mutasarrıflığı
1918 - yemen / yemen vilayeti
1919 - suudi arabistan / mekke şerifliği, al-ahsâ vilayeti, necit kazası
1923 - mısır / mısır
1923 - sudan / nübye, darfur, kordofan, bahr-ül gazel

kürdistan kurulursa ne olur,kürdistan haritası,kürdistan tarihi,kürdistan bayrağı,kurdıstan ax kurdıstan,kurdistan eşk,a kurdistan map,kurdistan communities union,kurdistan greece,kürdistan devleti,kürdistan neresi,kürt nedir,kürtçe alfabe,kürtçe,kürt devleti,geçmişin sırları,kürtler hakkında bilgi,kürdistan hakkında bilgi,kürdistan nerde,kürt bayrağı,kürt tarihi,dağ insanları,kürtlerin tarihi,kürdistan,suriye,kürt,ilginç bilgiler,

Post a Comment

0 Comments